Mmmmmm

Efter att jag skrivit det där inlägget igår gick jag och la mig i soffan sen vaknade jag vid två. Vågade inte röra mig. Har man gått och lagt sig med huvudvärk och sovit i en och en halv timme vill man ju inte riksera att få tillbaka den genom att slänga sig upp och tro att man är på topp igen. Så gjorde värsta slowmotion till köket för att ta lite yoghurt, tråkigt nog kom den tillbaka ändå tillsammans med värsta illamåendet. UEHHH.

Så ne, jag är inte i skolan idag. Trodde att det var torsdag så jag fick lite ångest över att jag skulle missa engelskan men sen försökte jag inse att det är onsdag. Snurrigt det där med dagar alltså. Hm.
Har hela morgonen föreställt mig hur mig sommar ska vara , borde vara och kommer att vara. Jag har alltid för mig att den kommer bli bättre än vad den egentligen är. Superkul, yeah verkligen. Men i år ska jag  inte sitta och vänta på att det ska hända. I år ska det hända.

Nu ska jag spela SSX. Jag är Legend. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Felicia

http://huddinge.se/Omkommunen/Lediga-jobb1/Arbeta-hos-oss/Student/Feriepraktik2/



På fredag lär det väl stå exakt hur man gör!

klockan 19:06:29 den 2011-03-23
URL: http://felicialala.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

klockan 23:59:26 den 2011-07-19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback