Lillvuxen?

Jag AVSKYR alla lillavuxna människor. Awkward mening, men.
De är så jävla irriterande. Människor som tror sig veta mer än alla andra och använder något slags avancerat språk som bara låter helt extremt löjligt. Vuxna kan också vara lillvuxna. Jag har en kompis som är så, och jag börjar seriöst tröttna på att chatta med honom.
Han frågar alltid om han stör. Säger jag nej så frågar han om jag är sur. Då säger jag nej, jag är inte sur. Då tycker han att jag "beter mig otrevligt" och att det var "mycket onödigt gjort". Jag typ men shut the fuck up? Är du 129 år gammal eller?

Och han förstår verkligen INGENTING. Vi säger att jag har "a bad day". Ni vet, såna dagar kommer bara och de ÄR bara där. Det ÄR bara så utan anledning. Saker man får leva med helt enkelt. Men råkar jag nämna detta för honom så måste han ha en förklaring, för allt har tydligen en förklaring. Och säger jag att det inte finns någon så säger han att "detta var mycket märkligt".
JAG HATAR DET.

Nu låter det som att detta inlägg är riktat mot honom och det är det. Fast också till alla andra som beter sig såhär irriterande. V a f a n ,  s k ä r p  e r.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback