Chocolate

O K E J.
Jag ska slå mitt rekord i att inte äta choklad. Ohoho det är så SJUKT SVÅRT. Till och med när jag hade godisförbud i ett helt år så var jag tvungen att äta choklad. UGH. Mitt förra rekord var 2-3 veckor tror jag, och under den månaden jag inte åt choklad (och en hel del andra grejer också) så gick jag ner nästan 10 kilo och det är läskigt och bra och typ konstigt och ja, jätteweird.

Tänkte säga att jag varit utan choklad i en hel vecka... men sen kom jag på att jag åt två Snickers (♥♥♥) till lunch igår. Ska jag räkna de som choklad eller icke? Det är frågan.

Hm. Värt att fundera på.
Ehm, jaha det här inlägget blev ju inte särskilt intressant.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback