BARA SÅ NI/DU VET

MITT STATIV IS ALIVE.
Fantastiskt vad mycket en liten platt-mojeng (stavas mojeng så?) kan göra. Imorgon ska bli en bra dag, och så är det bara. Jag vet inte vad som hände (MAGIC!!!!) men jag kom plötsligt på en massa roliga grejer att göra med ett stativ JUST PRECIS när det inte gick att använda. Så hima onödigt.
Men nu mina vänner, nu blir det ändring på det.

(Pappa ska lämna in min dator till någon snubbe som ska fixa det, förhoppningsvis behöver han inte... jag så dålig på datorspråk, men... eh, a, typ... ta bort allt som är på hårddisken? RENSA HÅRDDISKEN, OMFG). Skrev jag precis en mening i parentes? Öh.

OCH EBBA, DU ÄR SKYLDIG MIG 495 KRONOR, YOU BETTER GIVE IT TO ME.
Så, nu vet alla som läser denna blogg detta. Nu komner du minsann inte undan Ebba!

Nu: Mer Little Big Planet 2. c:

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback