Frustration

Hej.
Allt känns bara blä typ. Fast ändå helt okej. Läs inte det här inlägget om du inte vill riskera att råka ut för att bli uttråkad.
Är skitledsen för att min dator inte funkar. Det laddar i två minuter sen bara poff, så måste jag fixa med sladden. Jag låter som värsta datanörden. Det kanske jag är. Jag är nog det. Men jag kan klara mig utan den, jag kan gå ifrån den. Men jag kan alltid gå tillbaka.
Nu kan jag inte det. Går jag ifrån den slutar den ladda och tll slut står batteriet på noll och då dör datorn. Först tänkte jag, äh jag hittar på någonting annat. Men jag kunde inte lägga in bilder jag fotat i datorn. Jag kunde inte redigera foton. Jag kunde inte skriva inlägg här. Jag kunde inte chatta med mina vänner. Jag kunde i princip ingenting som alltid varit självklart!

Ja, datanörd.
Men såhär är jag och det är skitjobbigt. Hur skulle du känna om det du tycker är en självklarhet bara försvinner? Och jag har byggt upp någonting med min dator, jag gör det mesta med den. Jag kan inte ens lyssna på musik utan den!
Under tiden jag var sjuk har jag sett på ett barnprogram jag hatar. Det var nåt maraton. Jag har diskat och lagat mat nästan varje dag. Jag har städat mitt rum. Jag har suttit och stirrat upp i taket. Jag har läst. Jag har sovit. Jag har druckit te.
Det låter väl helt normalt.. Sånt man gör när man inte har någon dator. Men jag är så frustrerad. UGGH!

Idag gjorde jag ett träd i lera. Det tog tre timmar. Sen knölade jag ihop det som slängde in det i ett skåp.
Lyckat.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback