Åhåhå

Imorgon är det midsommar.. och jag är nog den enda som inte längtar.
Det är inte så att jag inte gillar det vi ska göra, för det gör jag. Men vi hade kunnat göra något helt annat, något som jag har sett fram emot i ett helt år och nu blir det inte så.
Varför blir det aldrig som jag vill?

Dessutom är jag sur för en grej. Och lycklig/gråtfärdig för en annan. Asså, why? Why me and why now?
Jag borde inte skriva det här, jag kommer kanske radera det är ffffffff-inlägget senare. Orkar bara inte tänka just nu.

Jag ska nog.. gömma mig i en massa kläder och fortsätta jobba. Har bara gjort fyra koppar idag, hinner jag fem till?

:'(

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback