VIKTIG LISTA

♣ INDIVIDUELLA VALET
Viktigt as hell, det är ju typ sista dagen imorgon och missar jag detta lär det ju bli pissjobbigt i trean så att säga. Asbra att jag tappat bort alla koder och skit man ska ha för detta. BRA DÄR.

♣ FIXA KLÄDER TILL DANSEN
Asså ja, det är ju typ fotografering imorgon och vi har inga specifika kläder vi ska ha på oss. Planering på topp känner jag här alltså. Amanda och Felicia: Om ni läser detta, ta på er svarta leggings, vita converse, midjekjol (helst i färg men w/e om det inte är det), ett linne och helst en kort jacka. Det får bli vår uhm, så-länge-klädsel.

♣ BESTÄLLA KLÄDER
Behöver jag säga mer? Kläd-nödig.

♣ BESTÄMMA MIG FÖR EN HÅRFÄRG
Börjar bli lite smått trött på mörkrött, det blir aldrig som jag vill. Funderar på att gå tillbaka till blond. Åsikter tack? c:

♣ GÅ TILL SKOLAN
Ja, jag har ju varit borta i två dagar. Måste söka upp Åsa och få tag i de där koderna och gå på idrotten och vara en duktig, närvarande elev som tänker på sina betyg.

Och sen det där vanliga med städa mitt skrivbord, fixa bloggdesignen och typ leva vidare.
Godnatt, vi höres imorgon.


Kommentarer
Postat av: emma.

blond!!!:D eller brunt!

klockan 19:47:40 den 2011-03-28

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback