Vanilla Ice

(Bestämde mig för att försöka få fram min meny, det ser kanske lite knasigt ut men för mig syns den nu i alla fall!)

H E J S A N.
Sitter här och snorar. Härligt. Idag har jag inte haft en enda lektion, vi har bara målat och typ lalala. CHILLAT, så att säga. Det var lite mysigt.
Vi hade egentligen en lektion, men vi frågade att om vi fick skippa den för att måla istället. c: Vi ska nämligen imorgon sälja lite målningar för att samla in pengar till Japan! Nu när jag skriver det så låter det jättetöntigt (vi kommer typ inte få in några pengar). Men ueh.
Visar bilder imorgon på vad jag ska sälja.

Kommer bli jätteledsen om ingen köper det jag har gjort. Slå sönder allt, wah. Och om någon köper så kommer jag dö inombords. EHEHHE. Galet.
Det ska bli kul.
Sen kom vi på idéen att sälja målningar och ta pengarna själva (muaha). Eller ja, spara dem till en kommande klassresa!
WEHEY.

V i  h ö r e s.
Ice Ice Baby.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh tack <3

klockan 23:26:28 den 2011-03-29
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback