Ni vet det där med lyktstolpar...

Det var en gång en flicka med brunrött hår och korta ben. Hon hade precis slutat skolan för dagen och det var fredag, så hon var rätt glad att få komma hem till en väntande helg. Bussen skulle strax gå så hon gick lite okontrollerat mot busshållplatsen, och på vägen dit måste man passera ett övergångsställe.
En vit skåpbil åkte mot henne och hon tittade länge på den, medan hon gick, för att se om den skulle stanna och låta henne gå över. Mycket riktigt så saktade den in och hon började gå snabbare, men stoppades av någonting hårt som slog mot huvudet. Hon fattade inte riktigt vad som hade hänt, förrän hon gått runt lyktstolpen och över vägen.

Det gör fortfarande ont, speciellt om jag biter ihop. :c Det roligaste måste ha varit att jag måste ha sett rätt efterbliven ut, tänker på bilföraren. Haha, jag skulle ha dött om jag var honom. Eller så var det roligaste att jag inte fattadet något förrän 10 sekunder senare, och att jag då började asgarva åt mig själv.
Knäppt.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback