Marguay in watercolor

Jag har varit riktigt kass på att visa grejer jag ritat så skärpning på det. Här kommer lite från lektionen jag har på måndagar i tre timmar.
Vi ska rita fyra olika djur (däggdjur, kräldjur, vattendjur och fågel) med vattenfärger. Hatar vattenfärger så jag suger på det, hähä, men tycker själv att jag blivit mycket bättre!

Däggdjur. Jag är fruktansvärt nöjd.


WIP.
Fett snyggt, mhm. Ska jag vara ärlig? Jo, sanningen är att jag gjorde en innan den här (likadan) men den sög så jag började om, ehe. :$


Bilden jag målade av.
Min är alldeles sne (kolla uppe på huvudet, eh?!) och lite fel färger, MENMEN. Man kan ju inte alltid vara topp, och dessutom är jag sjukt nöjd. Mehe.


Det färdiga resultatet. Har tvångstankar om att göra alla små detaljer och sånt, annars får jag utbrott. Men samtidigt är jag jävligt lat och ger lätt upp så underkroppen blev ju lite hoppsan-hejsan.

Kommentarer
Postat av: Mira

Min duktiga jasse!!!

klockan 19:45:42 den 2011-03-29

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback