April

APRIL


Jag drömde om att gå på Arvikafestivalen eller Peace&Love och se kent.


Vi spelade in filmer med Fanzingo på skolan, jag var regissör. c:


Hade filmkväll med Mimmi. Vi gjorde världens godaste fruktsallad (med jordgubbar) och åt thaimat. Bäst!


Åt gröt till frukost.. anteckna.


Gjorde en 2010-lista, som jag förövrigt bara klarade av 10/20 på. Dåligt. Håller på med 2011-listan. c:


Den första april färgade jag håret rött och många trodde att det var ett skämt.


Blev klar med arbetsproverna och lämnade in dem. Alla blev kassa, denna ("Bridge over troubled water") blev jag mest nöjd med. Nu vet jag precis vad jag skulle ha gjort I STÄLLET. 14/20 fick jag iaf.


Såg "Alice in Wonderland" med fina Mira. Blev inspirerad och ritade The Mad Hatter. Är sjukt stolt och nöjd med den här, även fast ansiktet är för brett och ena armen är längre än den andra.


Det var påsk och jag ritade stora ögon på äggen.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Fotoblogg

Sv: Jaså, va läsktigt :o då kanske det var därför jag inte kunde sova då x] hehu.



Jävlar va fint du riktar btw!

klockan 20:46:06 den 2011-01-04
URL: http://fotograftinydancer.blogg.se/
Postat av: du är bäst fan!

shit vad bra u ritar, blir fan inspirerad som fan! du tar as fina bilder också ! shit va fina bilder !

klockan 12:29:10 den 2011-01-06

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback