Maj-Juni

MAJ


Jag skrev ut alla mina favorittexter med kent till bildarbetet.


Gick ut nästan varje dag och fotade.


Snyggbild! Filmkväll hos mig. Jag+Ebba+Jessica+Mira.


Åkte till Kungsan för att foto körsbärsträden. Så vackert.


We need to eat.


Välgärningar&Illdåd. Jag började sträva efter illrött hår.


Gjorde klart ett bildarbete, en kollektion innehållande bl.a. dessa skor.


Satte ihop en del av bildarbetet. c:


Det var valborg och vi såg på brasan och kollade på skräckfilm hos Mira.

JUNI


På den riktiga sista skoldagen (som egentligen inte var så riktig) bakade vi tårtor.


Cyklade runt helt random och fotade.



Vi hade skolbal och jag fick sitta bredvid personen jag till och med sa till om att jag aldrig ville sitta bredvid.


Fotade alla vackra blommor, ehehe.


Jag hade typ orangerött hår?


Det var midsommar.


Vi piknickade i parken och åt en massa McFlurry när Jonas jobbade på McDonalds.
Var också med på UngDrive och målade på koppar, har en massa koppar kvar så säg till om ni vill köpa (40 spänn bara!).


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback