Va?

Jag kom just underfund med att imorgon stiger vi in i oktober, det känns som att skolan precis började. Det är nästan helt efterblivet alltihopa. Eller i alla fall jag. På något vänster.
Idag var det torsdag och det gick fort som.. något. Vi hade lite engelska och  sen somnade jag på matten när Anntor pratade om index. Hon sa ju samma sak om och om igen. Men hallå, vi går i den här super-mega-bra-mattegruppen för att vi är smartare än alla andra, du behöver inte upprepa!

Appropå inget hade jag skolfoto idag och det blev faktiskt helt okej. c:

Imorse fick jag.. jag vet inte. Något galet poppade upp i mig och jag bara slet fram kameran och sprang ut i dimman. Gud så vackert det var! Cyklade till skolan 40 minuter tidigare bara för att hinna fota dimma och frost och röda löv och allt annat vackert. Det var så fint, jag bara dog gång på gång.
Sedan kom Nathalie gåendes och undrade varför jag satt där i gräst och fotade.. gräs, helt enkelt. Svaret är att jag helt enkelt inte har något liv ok.
Då sa hon en väldigt smart sak. Mycket smart.
Det är som att en fe har flugit runt och spritt socker över gräset.
Det var lite fint.

Nu är jag grymt hungrig, vill laga middag men det är lite tidigt. Mamma kommer inte hem och jag handlade. Vuxenpoäng på det va.

P u s s a r.


Kommentarer
Postat av: natta

jag ÄLSKAR bilden

klockan 21:36:36 den 2010-09-30
URL: http://nathahahalie.devote.se
Postat av: miadiana.blogg.se

Fin bild!

Jadu, tiden går verkligen fort ibland...iallafall känns det som det. :P

klockan 21:47:33 den 2010-09-30
URL: http://miadiana.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback