Tema: Artister

G o d  e f t e r m i d d a g.
Idag gick jag till skolan, tog med mig kameran eftersom att vi har temadagar denna vecka. Ska bli skitkul, är verkligen supertaggad! Och plus det slipper vi ju alla andra vanliga tråklektioner?! Helt grymt.
Vi delades in i grupper idag, i min grupp var vi bara fyra varav två var borta. Det blev bara jag och Mona kvar. Det första vi skulle göra var att rolla över alla gamla målningar med vit färg. Eh, ja, det var ju lättare sagt än gjort. Dessutom är vi korta så att vi inte nådde någonstans. Efter några hundra lager färg så såg det i alla fall någorlunda bra ut!

Temat är Artister. Men det får innebära konstnärer, musiker, skådespelare osv osv. Och vi ska måla precis utanför filmsalen, så varför inte lite filmtema?!
Öh, nej. Men jag kom på denn briljanta och coola idén DOCKOR. OCH CLOWNER. OCH MONSTER.
WHY SO SERIOUS? Och en massa läskiga dockor. Låter det inte helt fantastiskt?!
Kommer fota allting, var så säkra.

_Why_So_Serious___by_nayruasukei.jpg THE JOKER image by hamza_nadeem99_2009_Why_So_Serious___by_nayruasukei.jpg THE JOKER image by hamza_nadeem99_2009

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback