Nä, men jag tycker att du har fina ögon

I  a m  b a c k!
Förlåt för världens värsta uppdatering men that's life. Tror inte att någon ligger och gråter för att jag inte uppdaterar min knasiga blogg.
Glad att Alliansen vann. Är inte speciellt insatt men jag kände bara att jag inte ville att Rödgröna skulle vinna, så Alliansen blev mitt val och många andras också. Däremot gillar jag inte att SD blev vågmästarparti, det är faktiskt läskigt. Nog om politik.
Mitt i valvakan igår (appropå politik!) fick jag kladdkakeryck och ville göra kladdkaka. Dock var äggen slut (detta var runt 10 alltså), så jag cyklade till Statiol för att köpa HAHA. Men de var slut där med. :c Så idag efter skolan cuklade jag på min vackra, gråa cykel till centrum och sedan hem och gjorde kladdkaka = min dag.
Nu sitter jag här, exremt mätt. Snart kommer pappa hem och middagen är våfflor. Sjukt nyttigt, verkligen..

Nåja, nu ska jag inte trycka på med mer info om mitt tragiska lilla liv. Puss&Kram.


Kommentarer
Postat av: ottie

Att alliansen vann är nog det värsta som har hänt mig.

klockan 19:49:48 den 2010-09-20
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback