Lite veckoplanering

Nåja, det är väl dags att gå och lägga sig nu.
Imorgon börjar jag 11.40 och det är ju trevligt. Ska göra lite läxor innan skolan, så har jag det klart liksom *smart*. Efter skolan ska jag rida på min kära pånicykel ner till centrum och träffa Ebba, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Men det blir väl lite bio och lite sådär. Har saknat henne supermycket så det ska bli alldeles wunderful. :D

Resten av veckan är
Torsdag - Bio med Ebba
Fredag - Olivia 15 år, tjoho
Lördag - Fira Olivia 15 år och kalas hos Jessica :D
Söndag - Träning 15.30-17.00 (typ?) och byta hem

Ja, det var väl den viktiga informationen jag ville dela med mig av.  G o d n a t t.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback