Juno

Igår såg jag Just My Luck, som jag sett så många gånger förut. Men jag såg också Juno, som jag aldrig har sett. Förrutom en liten bit. Den när Juno säger att hon är kär i Bleeker.
Kan inte riktigt beskriva den. Juno var ju helt klart den bästa karakären, hon var helt grym. I början var jag typ ett frågetecken, och undrade om det var HON som var JUNO? Wtf?

Men den var bra. Fin. Ohoho.


Snart ska jag kanske följa med min syster till stallet och fota henne när dom gör något. Sen ska jag hem till mamma som jag inte har träffat på två veckor!

Och nu ska jag stänga av den här äckeldatorn som vägrar fungera.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback