Goddag

Hej på er.
Idag är jag hemma. Har huvudvärk och ont i halsen, plus att jag inte kunde sova igår på grund av ventelationen. Så nog 4-5 timmar och eftersom att jag brukar sov 6-8 timmar så är det för lite för mig.

Har degat i soffan och kollat på Vakna Med The Voice. Blir så glad av att titta på dem, sitter och skrattar för mig själv. Hoppas att dem fortsätter för alltid.. *drömma*. Nejmen.

När jag skulle sätta på datorn förut så poffade det bara, allt bara slocknade. Shit vad läskigt det var, vet inte hur många svordomar som flög runt i huvudet just då. Satte i batteriet till datorn och då funkade det.. Men för att vara på den säkra sidan ska jag spara mina bilder på en sån där hårddisk, så att de inte försvinner. :D

Nu ska jag göra massa mer te, puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback