Dumma digdigdig

Min dator hatar mig.. känns ändå rätt okej men när batteriet tickade neråt och min laddarsladd vägrade göra sitt jobb så fick jag panik. Typ: NEEEEEJ, ALLA MINA BILDER, ALLT JAG HAR SPARAT, NOOOO!
Sa ju att jag skulle lägga över dem, men tänkt er att inte få göra det i lugn och ro.

Det verkar inte vara något fel på datorn i alla fall, det är nog laddarsladden som har börjat glappa. Tog min systers, hihi. Men måste lämna tillbaka den, så det lär inte bli speciellt mycket inlägg från mig på ett tag. Tråkigt. Men nu kan jag läsa böcker i lugn och ro.. läxor. Wiho.

Min bilder är i alla fall i säkert förvar. Dock märkte jag att när jag la över dem så saknades det två månaders bilder för 2009. November och Decembermappen var helt borta och de är verkligen skitviktiga för mig. Sorg på det.
La även in mina gamla bilder som redan låg på hårddisken. Såna där gamla grumliga mobilbilder och digitalkamerabilder..


Bild från 2008.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mommy

Hope you enjoyed your visit.

klockan 16:37:20 den 2011-01-20
URL: http://mommy.blogimagine.com

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback