Att skriva en recension på en bok man inte läst

Shit, jag är helt utslagen. Var hemma igår, fick skitont i halsen. Hade verkligen ingen lust att vara eftersom att jag inte kan missa mer. Men så blev det. Skrev under kvällen en recension på en bok jag inte ens har läst. Det kallar jag skills!
Tvingade mig till skolan idag och typ.. hängde med lite. Var simning på idrotten. Eftersom att jag har mens, hatar att simma, hatar badhus, hatar att visa mig i bikini och så vidare.. så gick jag inte dit. Det var tydligen inte alls många som var med. Hm.
Under de tre timmar jag hade håltimme lagade jag min cykel (som passade på att gå sönder halvvägs till skolan i morse) och cyklade hem. Hade tråkigt.

Cyklade tillbaka till skolan och skrev en sjuhelvetes bra recension på en annan bok, som jag inte läst klart. Jag är bara för gryyyym. Och när jag ändå håller på.. jag kommer kanske, troligen, evenuellt få MVG i datakunskap och Bild&Form grund. WIIIIIIIII! *dansa*

Ja, snart ska jag ta min coola cykel och köra ner till centrum. Ska köpa lite grejer till Halloween, hihihi.

G r a t t i s  v ä r l d e n s  b ä s t a  J e n s  p å  d i n  d a g! ♥
Farväl.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback