Min kollektion

Tyvärr fattas några bilder, jag vet inte riktigt var de tog vägen menmen.. det bästa finns kvar HEHE.



Nylonstrumpbyxor och en shortsdress. Gillar benen till vänster haha, hade tänkt göra ett par vikta tights bara, men icke. Googlade lite efter inspiration. Fick värsta bra idén att klippa ut färger från tidningar. Jag hade kunnat göra allting (hela kollektionen dvs) MYCKET BÄTTRE och MYCKET NOGRANNARE - men jag hade inte tid för det.
Bilden nere till höger är ju en aning failad. Men den är avritad, hon hade andra kläder på sig bara, så jag klädde på henne min shortsdress, haha.



Typ exakt min kavaj till vänser. Dubbelknäppt herrkavaj, jag älskar den. ♥
Och skorna, converseinspirerade of course hähä. Eller ja, det ÄR väl converse.. utan märke haha.



Närbild på skorna. Ohja, jag gjorde dem på en halvtimme därav slarvigheten. Haha.



Den randiga tröjan, min favorit. Bilden som jag la upp bild på förut (oklar dårå), klaaar. Riktigt fin, fast håret är mörkare och bättre irl. Ändrade lite mycket i Curves tror jag hehe..



Närbild på randig tröja + hatt. Riktigt fint.

Mer än så var det tyvärr inte. Och nu minns jag inte ens vad jag har missat haha. Det var i alla fall en haremdress, gjorde jag ens något mer..? Ehhh.

Kommentarer
Postat av: jenna

oohohoho, omg, du är typ asbra på rita ♥ aboowhö

klockan 20:20:41 den 2010-05-31
URL: http://bbjornfots.blogg.se/
Postat av: mimmi

Så sjukt snygga!! <3

klockan 07:00:37 den 2010-06-01
URL: http://mimminilsson.bubbleroom.se
Postat av: alma

men ÅHHHH vad du är duktig på att rita.

tjejen med hatten <3

klockan 14:36:19 den 2010-06-24
URL: http://oxiderat.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback