Random DooLaLaLa

Hejhå.

Sitter här vid pappas dator och jag mår.. öh,  n å g o t. Jag vet ärligt talat inte hur jag mår. Skumt. Det är en blandad kompott av allt och inget.
Idag åker jag alltså till landet. Ska bli trevligt och jag stannar där tills imorgon. Kent i mobilen, snart En plats i solen, massa sol och träffa Mimmi. :D När jag kommer hem ska jag fixa mer musik men ingen kan förstå hur mycket vi har kämpat de senaste timmarna för att få detta att funka.  D U M M A  G R E J! Inget funkar när jag är i närheten. *sur*

Jag ska installera Sims 3 på min dator bara för att Sims alltid kommer vara en del av mig så punkt slut.  S i m s  s i m s  s i m s!

Jag älskar Mac, han är söt. Träffar jag honom ska jag krävar hundrasjuttioelva kramar, autograf på allt jag äger och typ tusentalsbilder! ♥ Jag har ritat två bilder på honom varav den ena saknar mun vilket är lite tragiskt. Hans mun är speciell EHEHE, haha. Jag vill inte faila på den. Och ögonen är snea. Men skitsamma, nu slutar jag skriva.
P U U S S S S !!!!!


Kommentarer
Postat av: jenna

PPUUUUSSSSS !!!! ♥

klockan 16:03:39 den 2010-06-26
URL: http://bbjornfots.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback