Återställt!

T j e n a !

Detta är ett sånt där tråkigt inlägg igen, omg när ska jag sluta? Tycker dock att de är ganska intressanta haha.
Vid tolv gick Ebba, Jessica och Mira hem. Vi har kollat på två filmer.. gissa vilka? HEHE. Min granne Totoro och Det levande slottet. Dom är så sjukt flummiga haha. Så fina också, Totoro är så söt att jag vill ha honom i min säng.
Dock vill jag helst ha Mac där.. herregud, jag är macgalen. :(

 

~~~

Min dator är nu återställd. c: Den är tom och fresh, jag är glad! Den låter mindre och nu ska jag börja om. Jag tror att jag ska  S K A P A  E N  N Y  M A I L A D R E S S. Ja det är ett stort steg, har haft min i hela fem år så jag har väldigt mycket minnen med den (haha, I know I'm weird c:). Jag har absolut ingenting i den så inga bilder! Nada!

Imorgon ska jag fylla mobilen med musik och då ska jag också fylla datorn med musik. Jag ska fixa Spotify och pappa ska fixa iTunes och nåt program för min telefon så att jag kan  s k a p a  c o n n e c t i o n. Jag ska också se om jag kan lägga in bilder i datorn. :D:D Det vore så bra, det är typ därför jag har gjort allt det här.

Nu ska jag typ.. göra något. Fundera på hur min vägg ska se ut kanske. Jag måste liksom dela upp allting på två ställen eftersom att mina föräldrar är skilda. Två rum = åtta väggar. Dock inga fönster. Åh, när jag flyttar hemifrån ska jag ha ett fönster som man kan sitta i.  V a d  f i n t.

Dagen i helhet: Mackor, saft, munkar, massa sol, inga moln, grön filt, kan nån kan canon, "säg nikon", Akån och prat om allt och inget.
Fint.
S o v  g o t t ,  i m o r g o n  ä r  e n  n y  d a g !


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback