Schas, för fan!

Vi åkte hem lagom till hallonen började mogna. Jag åt ett, hittade inte fler. Det var gott. c:

Har varit på landet i en vacka och inte haft lust till att blogga, därav dålig uppdatering. Live with it, ok? Vi har spelat in en massa filmer som är helt grymt sjuka. Och om de kommer upp på youtube ber jag er att inte kolla på dem, eller i alla fall låtsas att det inte är jag som gör bort mig.
Vi tältade inte.. det var ingen idé efter allt regn, och dessutom har det ju blåst  s o m  i n  i  h o p p s a n..! Vi har spelat Sims och kort, haft det rätt långtråkigt och tittat på en massa film. Vi såg bland annat Linas kvällsbok - en av mina favoritböcker (måste läsa den snart igen!) och säkert en av mina favoritfilmer också. De pratar ju göteborska i filmen och det är grymt roliga repliker på vissa ställen!
Hejhej. Hejhej, på dig själv!
Man måste såklart se den, annars förstår man inte det roliga. Men det bästa är när Ivar (omg Ivar, så fin!) kommer fram till Lina i skolan och frågar hur hon mår och hon säger "Skit i det du din jävla.. jävla apa! Schas, för fan!". Något i den stilen.
Schas, för fan.

Ja, tack för detta lilla skumma inlägg. Jag skriver nog mer imorgon, för nu är jag hemma i fem dagar. Tjiho. Sen åker jag till Gotland med min bebis!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Härligt!

Lycka till om du provar :D kram

klockan 00:47:33 den 2010-08-01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback