Ehm aha

D e t  b a r a  b l e v.  O j o j.

Bob blev till två Bob och alla Bobs dansade i en stor ring kring en Viking Line-båt som åkte till Mariehamn och tillbaka på 23 timmar.
Vi satt på Aborrkrogen och åt glass och sen sa det poff och vi skulle plötsligt med på Ålandsresa. Mycket fram och tillbaka känner jag. Nu är jag hemma i alla fall men ska snart iväg igen, för att sedan komma hem igen ikväll och sedan åka iväg imorgon och sedan åka hem på onsdag och sedan gå på konsert på torsdag för att sedan byta hem på fredag och sedan ut till landet igen på söndagen och öööhhh... skitsamma. E E E E E H H H . . .

Känner mig snurrig, undrar var hemma är just nu. Den senaste veckan har jag haft sex olika sängar vilket är oroväckande. Jag trodde att min sommar skulle tillbringas i ett rött hus på Ramsdalen men icke.
Jag har hicka btw.
Jag ni får inga bilder för just nu är jag så sjukt trött. Låt mig sova bara.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback