Sims har blivit svårt. :c

Dåligt med inlägg på den här bloggen de senaste dagarna. Men det skiter jag i, ihihioohoh.
Fick The Sims 3 Kvällsnöjen och Drömjobb i julklapp som vi installerade igår. Därav inga inlägg. Plus det var jag borta hela dagen hos min kusin.
Sims har blivit jättesvårt, jag tycker synd om alla små barn som spelar det. :c Har en sim och det är jättejobbigt, haha. Ugh. Innan de här två expansionerna kunde jag ha en familj på åtta personer och ädå inte vara stressad. Nu bor min sim i ett höghus (hissen är jobbig och tar lång tid) och hon blir aldrig befodrad. Vet inte vad jag gör för fel. :c Åhhh, blir galen. Hon ska bli skådespelare och vad jag än gör så går det bara neråt, någon osm har ett knep?!?!? Huh.

Får väl fuska, fniss. Nejmen. Nu ska jag spela, hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback