Julklappar

Idag skulle jag ha träffat Jessica, Mira och Ebba för att byta julklappar men det blev icke så. Nejnej. Tråkigt värre eftersom att jag saknar dem. ♥
Istället har jag gjort allt det som stod på listan jag skrev, duktigt värre, huhuhu. Plus två julklappar, en till farmor och en till mamma. Inramade bilder, titta här nedanför. c:
Sitter och tittar på Uppesittarkväll. Har kört Bingolotto men man vinner ju aldrig så det är inte kul alls. Haha okej det är roligt ändå. Vi åt julskinka (omg, så gott) och nötter. Wiho.

Nu ska jag skriva ut fler bilder. :D


Farmors hund Elina.


Vår katt Simba (fast vi kallar honom mest Bimbiz) som är jobbigaste och gulligaste kissen ever. ♥

PUSSHEJ.
P.S. Min Adobe Flash Player har slutat funka, IGEN. Den har problem alltså. Lägger upp Mysteriet på Greveholm 23 och 24 imorgon i stället. Kram.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback