Dan före dopparedan

Mycket orginell rubrik, tjoho.
Idag är det 23 december, vill sova.

Dagens skitgöra.

♥ Städa mitt rum (dvs på riktigt, inte bara flytta alla kläder från golvet till sängen).

♥ Fixa en till julklapp till famor (tänker inte låta mig själv ge henne en endaste, dum Paradise-ask inte!).

♥ Klä granen (plastgranar är inte fint, det ÄR INTE FINT, och vi borde införskaffa nya julgransprydnader, seriöst allt är typ hundra år gammalt).

♥ Göra julskinka (varför envisas jag med att skriva "julskinska" hela tiden?).

♥ Dammsuga och våttorka hela lägenheten (fan vad jag längtar).

OCH SEN... någonting. Vet inte riktigt.
Nu ska jag återgå till mitt te och städningen av mitt rum. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback