[Dag 22] Min dag

Gick upp kvart i nio, åt yoghurt. Såg lite på Jim's World, vilket jag inte borde ha gjort eftersom att då försköts allting. Kom ner till bussen ca tio över tio, jag skulle börja tio. Hoppade på 742:an, där satt Dennis så vi åkte tillsammans. Går till datasalen, tjugo minuter sen. Såg nästan hela Bertas Powerpoint-sago-redovisning. Redovisade min sittplats och min powerpoint-saga. Det var galet bra (klantade mig bara en gång).
Gick till aulan vid elva. Köade lite, segt. Såg på "julshowen", eller vad man ska kalla det. Ska jag vara ärlig så sög den, fyra uppträdanden (sånger) och ett tal av rektorn (som visserligen var helt awesome).
Sen sa vi god jul och gick till bussen. Åkte med bussen. Klev av bussen. Gick med Dennis en bit, sen sprang han till sin buss. Då jag gick jag hem ensam. Och nu sitter jag här.

Mhmmmm. Imorse snöade det förresten. Det var fint, med stora flingor. Jag fångade snöflingor på vantarna och kollade närmre på dem, fyfan så vackra snöflingor är. Har nog aldrig kollat på dem så nära. Ouiwohho.

God jullov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej tack som du vill.Hur är det annars ?

Ha en bra dag

klockan 17:46:05 den 2010-12-22
URL: http://birartibir.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Vad händer på bloggen just nu?



Jo: Fototävling för hundägare - Veckans blogg julspecial där man kan vinna länkning & gästinlägg.



Önskar dig för övrigt en fortsatt härlig kväll!

klockan 19:58:30 den 2010-12-22
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: josefine

Vinnaren av dagens (gårdagens) blogg är uppe! In och kika om det är du! Annars har du en ny chans på måndag :)

klockan 22:51:42 den 2010-12-22
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback