Trögt värre

En sak jag har funderat på är busar, hm alltså... de är så himla skumma.
Nejmen. Jag har ju fått ett busskort nu (jag är nog den enda människan i världen som är helt överlycklig för ett busskort). I alla fall. På morgonen när jag åker till skolan så är det oftast tomt på bussen. Jag vill helst sitta själv, vet inte varför men så är det. Och det finns ju gott om plats i bussen för at sitta själv.

När jag åker hem är bussen nästan alltid helt proppad med människor, men man brukar liksom inte tänka på det utan bara ställer sig eller sätter sig om det finns plats.
Men igår såg jag de där äckliga människorna på bussen. Seriöst, de är så jävla vidriga och dåliga och egoistiska att det inte kan vara sant. De sätter sig på sätet längst ut, som för att hindra någon annan att sätta sig. Samtidigt så finns det knapps någon plats kvar att stå på för alla andra. Och de flyttar inte in!

Tröga människor det finns.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback