Jagkommerintepånågonbrarubrik

HEJ ALLA. JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN.
Jag vet inte vad jag ska göra, this makes me crazy. Ughh.
Det är precis vad jag ABSOLUT INTE vill, och ändå är det PRECIS SOM JAG VILL HA DET. Så äckligtvidrigtfult. Någonstans vet jag att jag inte kommer att klara av någonting. Men ändå fortsätter jag, för jag bågar inget annat, jag vet inte vad jag annars ska göra.

Vaknade tio idag, inte okej. Missade engelskan (jag lovade mig själv att aldrig mer missa engelskan, fan) och min datorgrafiskslärare är inte i skolan så jag behöver inte gå dit alls. Det suger ju, faktiskt. Jag hatar att vara hemma, känner mig som en stor jävla säck med potatis utan ett liv som bara degar runt.

Känner mig helt efterbliven och omedveten om allt.  V a r f ö r  h a r  i n g e n  s a g t  n å g o t.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback