I jakt på ett mirakel, när det fanns precis intill

A l l t  h a r  s k i t i t  s i g.
Jag måste börja prioritera. Vem, vad och vilka som är viktigast och kommer först.
Och tyvärr är bloggen inte inräknad bland de allra viktigaste.

Jag kan ju inte tvinga mig att skriva och vara kreativ bara för att inte förlora läsare, då förlorar jag ju liksom mig själv i det hela. Och jag antar att ni som följer min blogg hellre vill se intressanta inlägg & snygga bilder än någonting halvdant jag fixade för att "ni ska stanna kvar".
Enligt mig följer man inte en blogg för antalet inlägg per dag, utan för innehållet när det väl kommer något.

Och jag vill att det ska vara bäst här.
Lägger inte ner, tar en liten paus. Kommer då och då.
Fokus på jobb, musikal, skola och vänner.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Bianca

Det är därför det finns Bloglovin, då ser man när sina favoritbloggare har gjort nya blogginlägg!

klockan 19:33:49 den 2011-02-22
URL: http://www.therabbithole.se/
Postat av: Emelie - Fotoblogg

sv: Just nu dansar jag dancehall med lite blandat med raggae m.m. Jag har dansat i princip 4 år :]

klockan 21:44:04 den 2011-02-23
URL: http://fotograftinydancer.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback