Wanna be a cat

Dans idag. Vet ärligt talat inte om jag orkar, känner mig helt slutkörd av okänd anledning. Vill krypa ner under täcket och sova i några dagar till. NEJ JAG VET, JAG VILL VARA EN KATT.

Min katt, Bimbiz, ligger här och sover (lat som han är). Tänk att vara katt. Chilla hela dagarna. Gå ut och klättra lite. Fast jag skulle aldrig klara av kattmat. Uä.
Nej nu ska jag försöka må bättre så att jag kan dansa ikväll, vi ska ju dansa modernt! Wehey... . . .... . ... eh.

(Jobbar på bloggdesignen)


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: JAG VILL BARA ÄTA UPP HONOM! <33<3<3<3<3<33♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

klockan 18:32:49 den 2011-03-14
URL: http://sjuktful.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback