09.03.11


Idag fick jag veta vad jag fick på mitt svenskaprov jag gjorde innan lovet. Jag är helt säker på att hon sa fel, för jag kunde verkligen ingenting. Det är inte bara "Åh det gick inte bra"-känsla, det är "Fan jag glömde bort allting och bara svamlade på"-känsla. Så jag var hundra på att jag inte skulle få högre än G. Så ser hon mig i ögonen och säger MVG. Alltså jag sprang ut från klassrummet haha. :c Hon måste ha kollat fel eller sagt "Ehmm.. VG". Var i chocktillstånd i några minuter efter det.

Fan vad jag babblar på om skolan. Det är det sista jag vill tänka på just nu.
Dans ikväll (och plugga matte inför imorrn ugh). Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback