WHY?

Hej.
Bara så alla vet så fyller jag sjutton på fredag. Eller vänta, det är ju imorgon, uhuhu. Så jag har bjudit över mina finaste och vi ska göra pizza och kolla på film hela natten. c: Därför ska jag handla idag, woho!

Är lite ledsen idag faktiskt. Och besviken. Jävligt besviken måste jag säga. Varför ska alla bete sig likadant mot mig?
Och varför har folk slutat säga förlåt? Varför?
Är ni rädda eller? I så fall för VAD. Vad fan är det för svårt med att ta sitt förnuft till fånga och inse vad som är viktigt? Vem som är viktig. Har träffat skitmånga senaste året som bara ger upp när något är jobbigt. Seriöst ni är nästan äckliga och jag vill inte vara med er, fattar ni inte att det är ni som sviker folk? Att ni sviker er själva hela jävla tiden?

Hoppas att Håkan vinner Artist och Kent vinner Grupp på lördag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack så mycket! Vintern är fin om man får sitta inne.

klockan 08:26:26 den 2011-01-20
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback