Juli-Aug

JULI



Vi var mest på landet där vi bland annat åt glass och  spelade minigolf på Siggesta gård, la nät, åkte båt och åt kräftor.


Jag fotade den här bilden (random, eh). Jag tycker att den är väldigt fin.


Ebba var med ut till landet och  vi skulle tälta på en ö men det blåste som fan så jag vågade inte köra båten. :c Hehe fett läskigt. Dessutom regnade det och sånt är ju inte så trevligt om man ska tälta.


Sov på en båt. Kom till Tallinn. Tog den här bilden som jag tycker är en av mina bästa (den var värsta hemlighetsfulla gränden, med staket och allt!). Sov på hotell. Åkte båt hem igen.

AUGUSTI



Jag, mamma och Olivia åkte till Gotland för första gången på typ 10 år. Eller i alla fall 5-6 år.


Vi bakade galet mycket smartieskakor.

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: ja eller hur! mitt framtida jobb eller något sådant liksom! ((:



ååh längtar till i sommar. ): fan vad bäst.

klockan 12:44:04 den 2011-01-10
URL: http://sjuktful.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback