TVspelsweb's tävling!

Hey.
Jag är med och tävlar om en reflexskärm hos TVspelsweb. Temat är Porträtt.


Bilden är tagen med en analog systemkamera från skolan och jag har skannat in den i datorn, därav bruset. Det är min vän Felicia och jag är väldigt nöjd med bilden! :D

Motivering.
Porträttfoto har aldrig riktigt intresserat mig, det har varit macro all the way för min del. Förrän nu. Jag vill lära mig mer om porträttfoto och det är ju trots allt mer än att bara rikta kameran mot första bästa person och trycka av. För att personen inte ska ha en stor, fet skugga över halva ansiktet så kan reflexskärmen vara det som räddar hela bilden.
Jag skulle vilja vinna den här tävlingen för att kunna utveckla mig inom foto. :D

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback