Haha... fail

HAHAHAHA.
Jag dör lite, ok.
Var i skolan idag och skrev lite på engelskan. Sen hade vi datorgrafik vilket är typ ja trevligtokej. Fortsatte på min bild av Kristen Stewart. La på ko-öron och en mun som tillhörde en tiger. Nice. Sedan kom jag på att jag skulle skicka den till mig själv så att jag kunde lägga upp den här. Så jag sparar (först som photoshop-fil och sen jpg) och skickar den.
Nu när jag kom hem och skulle öppna mailet inser jag mitt misstag. Det är nämligen så att innan jag sparade tog jag bort alla lager för att se hur hon såg ut alla grejer. Alltså.
Öh. Hon ser lite skum ut men ni får se i alla fall.



Ehehe, ja. Det enda som är kvar är ögonen som jag gjort lite kattigare (mjau) och skuggorna i håret. Munnen tog jag bort för att den var jätterosa  typ, uhu.

Knasigt.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback