Fina saker


Försökte vara vacker. Jag menar, man kan ju inte gå runt och vara ful. o.o

Kom precis hem. Sitter vid pappas dator och eftersom att jag inte har några bilder här var jag tvungen att starta hans cam och ta ett photo (Ebba: uttala det som din fotolärare, tänker på det varje gång nån säger foto haha). Eh jag skulle skriva något bra här.

DAGENS BRAIGA SAKER MED MITT DÅLIGA LIV
- Min Håkanbiljett som bara är där och är bra
- Earl Grey
- 747
- Alla fina bloggare som jag vill krama c:
- Håkans bok (♥♥♥)
- 141
- Jag vet vilken dy hon varit i
- Photoshop
- Pappa (ni anar inte vilken snäll pappa jag har, han är nog lite för snäll)
- Angry Birds

S Å  F I N A  S A K E R.

Men jaja, nu ska jag göra te och titta på Top Model och försöka fokusera på det som är bra med livet.
Pusshej.

PS. Jag har inte rosa hår och grön tröja, pappas cam var ju heeeelknäpp.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback