Blablabla?

Skola idag då.
Fett sämst morgon, var så jävla förbannad.
I söndags smsade jag min lärare och frågade när vi började och hon typ "Blablabla, lalala... på måndag blrjar de 9.10 och det borde vara samma för tisdagen". Så, hon visste inte.
Alla i min klass började fråga när vi började och jag sa till de som frågade mig att läraren skrev 9.10. Så alla trodde 9.10. Imorse hade jag dålig dag (fuldag for sure!) och var lite småsur över det, och då får jag ett sms från Nathalie att vi börjar 8. Jag typ WHAT?! Dessutom sa hon att läraren jag smsade redan var i skolan.
Då undrar jag:
Varför inte lärare ser till att alla elever vet vilken tid skolan börjar.
Varför lärare inte kollar upp helt säkert när man frågar.
Varför läraren får reda på när vi börjar men inte säger någonting.

ÅH. Blir så förbannat. Efterblivna kärring, seriöst.
Annars så var det en rätt nice dag. Vi började med en ny kurs, Datorgrafik. Vi satt och gjorde tråkiga, enkla grejer (som jag redan kan) i Photoshop. Typ göra alla äpplen svartvita medan ett är grönt, JÄTTESVÅRT.

Börjar 10.20 och slutar 13.30 på tisdagar nu, sjukt bra.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback