The Tyra-cat



Denna fina misse gjorde jag på datorgrafiken idag, fin va? Håret är Tyra Banks och ögonen hitade jag bara. Håret ser lite knasigt ut och vänsterörat ser ut att ha lossnat men är väldigt nöjd i alla fall. Huhuhu.

Är hos pappa en snabbis. Skulle lämna hans rikskuponger och då passar jag på att låna hans dator lite, tänkte hämta House-boxen också. ♥ HOUSE IKVÄLL.
(Nu såg jag en till sak som var helt fail på katten... skuggan på katten faller till höger medan hårets skugga faller till vänster. Eh.)

Kommentarer
Postat av: Mira

cool bild!



Men du, ljuset faller rätt, katten har bara färgat håret på ena sidan ;)



klockan 17:42:04 den 2011-02-01
URL: http://miraholmgren.devote.se

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback