Mmm lalala

Det är en sån där ligga-i-soffan-under-en-filt-med-te-och-se-på-film-hela-dagen-dag idag. Ont i halsen och magen och MÖÖÖÖH. Snälla låt mig sova lite mer.
Ska dansa på ABF's öppet hus idag och det kom ju helt olägligt eftersom att detta inte är en sådan dag. Men jag kan icke svika mina vänner och dra mig ur nu (som vissa andra göööör...) så jag får hasa mig dit och sen hasa mig hem igen.
Sen måste jag rita på min leksak, erhm hum ja. Har ritat det mesta nu men ska göra tre klädesplagg till och skugga allting. Och sedan måste jag skriva om den också. KULKULKUL.
Imorgon ska jag fota till mig Mänskliga-rättigheter-affisch. Någon som kan komma med lite idéer? Min är rätt kass.

NämennuskajagsepåHouse.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback