Men fuck you, Snickers

Mmmmm, hej.
Tack alla som besöker min blogg varje dag och möts av noll nya inlägg, ni är finast. ♥

Har druckit te och ritat på min leksak (EHHH, en uppgift i skolan) hela kvällen och ändå har jag typ inte åstakommit NÅGONTING, wä. Jag vet inte när den ska vara klar men ska skanna in det jag ritat idag imorgon i skolan och fixa lite och sådär. Ska skicka hem det till mig själv och lägga upp här så att alla kan skåda mina frisyrer jag har ritat. Ritade ett par skor också, det ser ut som hästar. ♥ JAG ÄR SÅ FYNDIG, KOLLA: Det är häst-skor. HA-HA-HA.
OK, jag vet, jag är helt jättetråkig.

Idag köpte jag hårfärg (finfinfin röd), en svart gelépenna (KÄRLEK, alla som inte testat ska testa denna magiska penna), ett A5 ritblock, två Akademibokhandelnsudd (magiska de också) och... en Snickers. Fail på min shokladgrejssak. Varför skrev jag shoklad, fan vad dålig jag är.

Nej. Nu ska jag sluta tjata blehe, ska försöka hitta en hemsida som jag inte minns namnet på och sen sova.
Godnattpussochkramochhejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback