Mah haair


HAHA jag typ: Men CHA!

Jag känner mig såsig. Ja, såsig. Lite flytande och... uhm, skitsamma. SEG. Tog denna cambild för några sekunder sedan, känns inte så bra att jag satt och posade i fem minuter innan. Haha nej nu skäms jag. Grejen är att jag aldrig kan bli normal på kort, kan inte vara seriös. Vet inte om den ovan är seriös eller bara ett försök till det.
H A R  P Å  M I G  P A P P A S  T R Ö J A. ♥
Och halsduken som Marianne stickat till mig, mihihi. Gosigos.

Men i alla fall. SE PÅ MITT HÅR.
1. Det börjar bli långt (min önsketanke, det är hur kort som helst)
2. Det är BRUNT. Färgade jag inte det rött för två veckor sen? Är det inte meningen att FÄRG ska SITTA KVAR? Jag vill inte vara brunett.
3. Det enda spåret av rött är när det är ljus på håret, då glänser det lite rött.

Är lite småsur över detta. Har haft min drömhårfärg i fyra år nu så då ska håret banne mig inte bli brunt. D:
Ikväll: House och sen sova efter det. Ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: ebba

kaan inte heller vara seriös på kort. måste göra nån fuul fjortismin eller något ):

klockan 21:39:42 den 2011-02-15
URL: http://sjuktful.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback