Fisherman's Friend


Det finns inte mycket till inspiration i skolans cafeteria.

Det kändes inte som fredag igår och idag känns det som söndag. Lite kaos. Ett annat kaos är vårt badrum som just nu är helt sönder. Det finns inga väggar (höhö okej, jo det finns det men inget kakel och det är massa hål där), badkaret är upp och ner och under det ligger handfatet och så stinker det avlopp. Det enda som finns kvar är toaletten och det är inte speciellt frestande att gå in där eftersom att dörren är borta och istället hänger det plast där.

A l l a  b a,  w o w  t a c k  f ö r  i n f o n.
Igår tränade vi i ungefär 1½h inför musikalen, första scenen är klar wehey! Det var kul, trots att min fot vägrade samarbeta och jag inte hade med mig några skor. Träning idag också, 16-18. Och imorgon 17-18.30. Nästa vecka=proppad.
W/E nu ska jag koncentrera mig på Aristofanes och Sapfo och alla andra antika snubbar.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback