Du kan följa mina får hem

Hej alla.
Alla hjärtans dag suger vill jag börja med att säga, men Ebba räddade min. c: Vi möttes i centrum efter skolan för att köpa festis och geléhjärtan. Sen gick vi och hämtade min kamera, träffade mamma (♥) och till slut hamnade vi hemma hos Ebba med te. Wihihi.
Så bestämde vi oss för att göra en ny stopmotion (!!!), på tiden right? För alla älskade vår förra. MHM. Så vi gjorde en liten awesome Alla-hjärtans-dag-film-till-alla-söta-människor.
W E H E Y.



Vi har sjungit till en massa gamla schlagerlåtar och när vi tröttnade på det spelade vi Kent Singstar, wihi. Så sjöng vi Columbus och sjöng så som rubriken heter. Helt obestämt och samtidigt och likadant och helt kolossalt fel (men roligt).


Spännande.

I HELGEN: Kent, video, Eva&Adam.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh den här var awesome jasse!!

Jag måste få sno den och lägga upp den på min blogg.

Jag gör det tror jag =)

<3

klockan 19:00:27 den 2011-02-15
URL: http://foorortsungar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mitt intenet lagga, så det hände ngt med min förra kommentar tror jag? Anyways:



Åh den här videon var awesome jasse!

Jag måste få sno den och lägga upp den på bloggen!

Jag gör tror att jag gör det iaf =)

<3

klockan 19:03:24 den 2011-02-15
URL: http://foorortsungar.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha nu kom det ju två kommentarer, typiskt (a)

Förlåt för att jag spammar dig!!



<3

klockan 19:04:30 den 2011-02-15
URL: http://foorortsungar.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback