Bomullstrudilutt

Vad less jag blir på att internet stänger av sig så fort jag trycker på något. BLE.
Sitter och lyssnar på kent, det var ett tag sen nu faktiskt. Tror att jag har problem med att lyssna på två favoriter samtidigt, det går bara inte. M. ♥

NÅJA. Idag var det temadag, mänskliga rättigheter. Min affisch var jättefin och uppsatt i cafeterian, wei. Det var väl det enda roliga. Dagen var så fruktansvärt långtråkig. Alltså sitta och lyssna på några som snackar i en och en halv timme, sen lunch i en och en halv timme och sen "eftermiddagsaktiviteter" i två timmar.
Döööööö.
OKEJ, lite kul var det vissa gånger.

Nu lämnar vi det, för ärligt talat ingen brydde sig om det jag nyss skrev.
Har funderat på hur jag ska göra med min blogg så nu har jag värsta planen. Ska sätta det i verket typ imorgon för nu orkar jag inte. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback