Blö

ASBRA DAG.
6-1 till de dåliga dagarna den här veckan, men det gör inget. För har man en bra söndag så gör det att hela veckan automatiskt blir rättheltokejbra ändå.
Sitter här och funderar på varför min blogg har blivit så jävla dålig på senaste tiden. Ja den rent ut sagt suger, tror att den behöver ett lyft. Ska nog ta bort hela alltet och göra om. Jag pratar om designen, just nu är jag inte alls nöjd. Har liksom en liten, liten bild i huvudet.

Imorgon är det Alla hjärtans dag, som suger. Det borde heta "Alla kärlekspars dag", för det är bara de som anstränger sig och ger typ en ros eller något till sin partner. Ohoho, jag har aldrig fått något från någon som inte är min mamma eller pappa. Onödig dag.

Nej, nu ska jag typ... göra något. Ehm.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback