Städfredag

Hallådär.
Här sitter jag och äter Tarragona med hasselnötter, en av världens mest mumsiga choklader. Testa den!
Idag slutade jag tidigare. Hade ingen svenska (värsta läxan istället) och slutade typ 12 efter idrotten (jag envisas med att säga gympa, men alla idrottlärare blir arga då och säger att det heter Idrott/Hälsa). Orientering är inte kul. Det är mest långtråkigt och enformigt, men vi behövde i alla fall inte springa.
På tisdag ska vi ha friluftsdag, uäk!

Men nu är det faktiskt så att min syster fuller år idag, och imorgon kommer det en massa folk hit. Därför ska jag nu ägnam in fredag åt att städa. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt. jag slutade också tidigare, efter idrotten, och vi hade också orientering (!) OCH på tisdag har jag också friluftsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 O_O

klockan 15:57:46 den 2010-09-17
URL: http://asina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

random kommentar..

klockan 15:58:07 den 2010-09-17
URL: http://asina.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback