Autumn feeling



Hemma idag igen. Ska försöka skapa lite mysig höstkänsla här, skriver listor och dricker te. Har påbörjat min önskelista till julen, och nej det är verkligen inte för tidigt tycker jag! Listor är typ det bästa som finns!
Jag önskar mig rätt dyra grejer, och jag vill inte få dyra grejer. Jag vill köpa själv. I år vill jag bara ha en massa mysgrejer som är speciella och väl genomtänkta och gärna att det är en överraskning. De ska passa mig helt enkelt.

Men för att kunna köpa de dyra grejerna måste jag skaffa pengar och det är där mitt problem ligger, hm. Får fundera på detta.
För övrigt vill pappa inte köpa linser till mig via internet, så jag ska flirta med mamma. Då kommer linserna troligen inte fram innan halloween, synd. Men vi ska klä ut oss mer och fota och sånt. Bara linserna kommer till slut så.

O c h  g r a t t i s  t i l l  v ä r l d e n s  f i n a s t e  J e n n a  s o m  f y l l e r  å r  i d a g,  puss.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SNYGGING!<3

klockan 15:23:50 den 2010-10-21
Postat av: Jenna

OMG, TYP VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ PÅ BILD♥

och tack världens finaste och bästaste jasmine c:

klockan 17:22:46 den 2010-10-21
URL: http://asina.webblogg.se/
Postat av: ottie

himla söt bild, kusin.

klockan 19:34:32 den 2010-10-22
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt fina namn:
Tryck här om du vill vara ihågkommen.

Din e-postadress: [kommer bara synas för mig]

Din awesome hemsida eller blogg:

Din kommentar:

Trackback